Apropå intressen...

Barnen skaffar ju sina egna intressen och intressen finns naturligt i alla människor från födseln...dom blir inte påverkade alls av föräldrarnas intressen eller något annat, dom bara följer sin egen givna väg...eller?
Fick en bunt fina teckningar av Hannes som han ritat till mig på dagis...och vad tror ni det var ritat på dom?
Inga rallybilar eller frölunda indianer o sånt här inte ;)
Utan...



och det var en diger bunt med teckningar på "Silence"  och på den sista fick...




...till och med jag & Hannes vara med :)

Jag frågade om vi var på väg till fest för vi hade så fina frisyrer som stog rätt upp..så svarade han att det så klart var vinden som blåste upp håret...så där fick jag Hehee!

// Marko & Hannes

Kommentarer
Postat av: julie

Those are very cute Hannes!

Kisses,



Julie

2008-10-11 @ 16:56:40
Postat av: Anniina

Haha, inte ALLS påverkad! :)

2008-10-12 @ 08:39:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback