Bohusracet 2010

Nu mitt i allt slit i källaren med relaxrummet och när snödrivorna växer sig större o större utanför huset så börjar det ändå nalkas en ny båtsäsong, Tex startar ju årets båtmässa i Göteborg nu på Fredag och så fick jag äntligen tummen ur till o anmäla mig till Bohusracet 2010 som redan har 73 anmälda båtar :)

Bohusracet i fjol var ju en riktig höjdare och man förstår varför den blir populärare för varje år...


Jag o Dan i "Silence" längst till vänster, Bohusracet 2009 (Fotot hittat på arrangörens sida)




Ett annat foto med "Silence" i förgrunden hittade jag på Blur.se som Alan Freeman fotograferat.

Läs mitt blogginlägg från ifjol genom att klicka här


Segla ut

Marko K
Contrast 33 "Silence"


Kommentarer
Postat av: mattias nordin

Härliga bilder som vanligt! skall testa den något år. // mattias

2010-02-02 @ 19:49:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback