5 år sedan nu...

..och man inser att tiden den bara rusar på!
Man får sig en tankeställare varje årsdag med att man lever på lånad tid.

Tidningar har ringt och velat ha intervjuer men jag har avvisat dem och väljer lägga lite foton på det här sättet iställlet utan att kvällstidningarna får tjäna extra pengar på andras livsöden...




Hannes & Mamma Sussi Khao Lak December 2004



Jag & grabben Khao Lak Dec 2004


Vi hade hunnit vara i Thailand i en fantastisk månad och skulle åka hem dagen efter katastofen...sista jag han beställa var taxi till flyget dagen efter...




Dagen efter så spreds det här fotot med efterlysningen om Hannes föräldrar...jag låg på annat sjukhus helt omedveten om att han  också överlevt!



Återträffen efter ett par dar...fantastisk känsla...Hannes såg mest undrande ut varför alla var så ledsna när vi äntligen träffades...hans första ord till mig var..."den stora dumma vågen!"
bilden e från en filmsnutt från Reuters har jag för mig



Hannes blir tröstad av farmor, dom hade återförenats dagen innan mig och farfar.


På Phukets flygplats Nyårsafton 2004 i väntan på ambulansflyg hem!





Den sista familjemedlemmen fick vi vänta 3 månader till innan vi fick hem henne...




Suzanne Bergström...vi glömmer dig aldrig!


Min lilla version av en katastrof som påverkart så ofattbart många liv...


Marko K
Min tanke går till alla andra drabbade idag















Kommentarer
Postat av: Marion

Nä, vi glömmer dig aldrig Sussi...aldrig.

2009-12-26 @ 22:56:29
Postat av: Anniina

När man ser bilderna känns det som igår.. :(

2009-12-27 @ 10:38:51
Postat av: gittan

kram pa er

2009-12-28 @ 15:05:09
Postat av: Anonym

Hannes is Hannes

2010-01-03 @ 14:59:01
Postat av: Sofie Storlund (Bergström)

Media ser bara pengar rulla in då de får nåt att skriva om... de bryr sig inte om andras förluster och liv som gått förlorade... Egentligen!



R.I.P. Sussi



2010-01-12 @ 22:02:08
Postat av: Anitha Jarl Granberg

En gripande berättelse. Stor Lycka mitt i all förtvivlan och sorg. Livet hänger på en skör tråd, vi borde stanna upp i all jäkt och stress, stanna upp och vara tacksamma för det vi har-vi vet inte vad som väntar runt hörnet! Många Stora Kramar till Marko och Hannes // Anitha Jarl Granberg Partille

2014-12-26 @ 11:51:16
Postat av: terttu

Du harVackert minne Marko det rör mitt hjärta , vi kan tänka att idag är min lyckligaste dag , för morgon vet vi ingenting om ,, kram

2014-12-27 @ 08:11:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback