Sicken vinter !?

Sicken kall o lång vinter vi fick, så här mycket snö kommer jag knappt inte ihåg när vi hade senast, dom 10 åren jag bott i huset så slår ju den här vintern rekord med snö iallafall...


Snödjupet var 37cm mitt på gräsmattan o ändå hade det sjunkt undan lite under dagen..imorse var det säkert 40 cm!



Ploghögen framför huset börjar växa till ett berg...



Mitt vinterland



Så här såg det ut i trädgården den 15 Februari 2008!!




Hoppas han har bra värmekälla i huset...egentligen så är han nog smartare än så...för han ligger nog på stranden i ett varmt land med en paraply drink i vingen istället...



Tur att relax rummet börjar bli klart så man kan götta sig där i väntan på våren


//Marko K


Kommentarer
Postat av: Emelie o Nicke

Hejsan! Tackar för senast! :)



Det där relaxrummet och bastun ser inte fel ut! Superfint! (Hoppas erbjudandet om bastukväll kvarstår..)



Ha det gott och hälsa damen!

Kram från Emelie o Nicke

2010-02-05 @ 13:50:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback