Jag o Hannes tar minisemester...

Nu när det var långhelg så på G med massa stora solar på väderkartan så drog jag o Hannes ut på en 4 nätters minisemester.
Det blev 2 nättar på Vaxholm dit Mummu & Ukki redan hade kommit dagen före våran ankomst och 2 nätter på Marsrtrand.
Helgen blev den första riktiga sommar helgen med morgondopp, frukost i sittbrunn, grillning, musslor o allt vad det innebär...
Marstrand bjöd på lite festligheter på Svenska flaggans dag i form av hoppborg, parad mm
Riktigt go helg :)



Hannes styr o jag trimmar, otroligt vad han kan om vi 2 e ute själva...styra, hala in tampar i hamn, plocka fram fendrar mm mm




Riktigt fin natthamn...




Det dög fint o smutta på en Whiskey i sittbrunnen med den här solnedgången :)




Frukost efter morgondoppet i det 15.5 gradiga vattnet



Mummo o Hannes på öns högsta punkt



Mera bad...



Gräslöken blommade fint på hela ön!



Mera gräslök...




Hannes, jag o Ukki dök upp musslor som var super goda...

 


Sittbrunnsmys




Nyhet för iår?




Strandpromenaden på Marstrand





Vid solnedgång så gick vi den långa rundan runt ön, tog ca 2 timmar med Hannes tempo.




Marstrand



Vackert på Marstrand!




Gyllenhammars gamla sommarstuga från ovan...Åstål i bakrunden.


//Marko K
Contrast 33 "Silence"

Kommentarer
Postat av: Marion

Vilken härlig helg!! Som mysigast så här precis i början av sommaren när man vet att man har allt kvar ännu. Stor kram till er båda!

2011-06-08 @ 22:49:11
Postat av: Anniina

När man läser din blogg så blir t.o.m. JAG sugen på att segla! Ser härligt ut! Jättefin svartvit bild på Patpuu..

2011-06-09 @ 08:23:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback